Bij welke hostingprovider zitten jullie?

Er zijn zo ontzettend veel hostingproviders, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Binnenkort wil ik hier een uitgebreid artikel over schrijven en kijken welke mogelijkheden er zijn en waar de meeste affiliates bij zitten.

Mijn vraagstelling richting jullie is dan ook:
Bij welke hostingprovider zitten jullie en waar letten jullie op bij het afnemen van hosting?

Wij zitten bij Hostnet. Goede service en goed bereikbaar via telefoon, mail of chat.

Ik zit bij Siteground. Heb vooral gekeken naar de Service mogelijkheden (bereikbaarheid via mail en chat en openingstijden) omdat ik daar bij een vorige hostingprovider slechte ervaringen mee had.

Ik zit bij Vimexx, om te starten met sites en ga over naar cloud86 als ik premium hosting wil

Voor mij hetzelfde als Patrick:

Vimexx voor de kleinere websites en Cloud86 voor de grotere websites.

Daarnaast nog TransIP voor een paar klanten.

FXW sinds vele jaren.

Begonnen ooit bij Freehosting, dat was 100% gratis heerlijk was dat.
Toen dat stopten gevallen voor Yourhosting en Strato… NOOIT WEER!

En dus nu sinds 2005 of zo bij FXW.
wel heb ik domeinnamen en hosting gesplitst, mocht je ooit een conflict krijgen met de je hosting dan heb je geen problemen met het verhuizen van je domeinnamen.

Zelf zit ik bij een verscheidenheid aan webhostingpartijen, waaronder Domeinwinkel.nl (ivm prijs) en Siteground (ivm support en internationaal). Ik vind het kiezen van hosting altijd lastig, want van tevoren lijkt het allemaal goed, totdat je er eenmaal (een aantal jaar) zit.

Snelheid, prijs en support zijn de drie belangrijkste zaken waar ik op let.

Yourhosting en Strato blijf ik ook ver van uit de buurt trouwens!

Wij zelf hebben op dit moment nog actieve dingen lopen bij Versio maar toch ons grotere deel loopt lekker bij Vimexx sinds een tijdje, bevalt ons helemaal prima! Prijzen zijn netjes, support is in ons ogen gewoon goed, geen klachten!

Ik heb verschillende webhosters mogen proberen zoals TransIP, Vimexx en MijnDomein, maar sinds 2018 zit ik bij Antagonist en hier ben ik ontzettend tevreden over.

Versio (Domeinnamen en nog een hosting)

Neostrada (Hosting, doet het goed :slight_smile:)

Neostrada, maar verhuisd naar fixweb, heel snel in hulp en top in snelheid site’s
Maar betaal wel iets meer dan bij neostrada…

Liever meer betalen en dan kwaliteit krijgen, dan minder betalen en er elke keer problemen mee hebben. Je hosting is zo enorm belangrijk, het is de basis van onze projecten!