Even voorstellen: Bert van den Einden

Hallo!

Mijn naam is Bert van den Einden en ben al flink wat jaren bezig met affiliate marketing. Voorheen promootte ik vooral CPA offers door zelf traffic in te kopen, voornamelijk popups.

Sinds eind 2017 het roer omgegooid en volledig ingezet op SEO. In die tijd werkte ik nog in de horeca maar in augustus 2019 ben ik hiermee gestopt.

Sindsdien fulltime bezig met affiliate marketing icm het maken van websites en af en toe wat handelen in domeinnamen (wat ik overigens erg leuk vindt voor de afwisseling).

De inkomsten uit mijn affiliate websites zijn nog steeds stijgende en waar ik me de komende jaren op wil blijven focussen: Het vergroten van de inkomsten.

Verder heb ik veel ervaring met WordPress, (local) SEO in het algemeen en datafeeds. Dus wanneer hier vragen over komen op het forum, is de kans groot dat je wel eens reacties van mij voorbij zal zien komen.

En als ik kritisch naar mezelf kijk, is mijn enige struikelblok dat ik ‘te graag’ alles zelf wil doen. Zo houd ik namelijk de controle maar dit kan enige groei voor nu en in de toekomst in de weg komen te staan. Dus dat is sowieso iets waar ik aan wil gaan werken.

Voor nu was het dit even. Mochten er nog vragen zijn?

Stel ze gerust.

Welkom @Bert. Herkenbaar teveel zelf willen doen :slight_smile:

1 like

Welkom bij de community @Bert en bedankt voor je introductie.
Ik ben wek benieuwd wat je het eerste uit handen zou geven als het kon :wink:

Hi Bert, welkom hier en maak je geen zorgen ik denk dat heel veel mensen zich zelf terug herkennen in het zelf willen doen. ook ik heb het heel lang allemaal zelf willen doen, maar inmiddels weet ik dat uitbesteden soms goedkoper, sneller en better gaat.
Focus op dat wat je goed kan, daar zit je winst.

Gr. Leander

1 like

He Patrick,

Dat zou het schrijven teksten zijn (wat denk ik voor velen van ons zo geldt). Alles daar omheen vind ik namelijk super leuk om te doen.

Welkom Bert, heel herkenbaar dat je alles zelf wilt doen. Dit jaar begonnen met uitbesteden van teksten en dat bevalt prima.
Probeer het met 4 teksten en kijk of het je bevalt. Voordeel is namelijk dat jij hierdoor tijd overhoudt voor andere zaken.

1 like

Welkom bij de Affiliate Community, Bert. En bedankt voor je leuke introductie!

1 like