Even voorstellen: Daniëlle Roof

Mijn naam is Daniëlle Roof, getrouwd , moeder van 4 kinderen en al 10 jaar de eigenaar van een interieurblog. Tot twee jaar geleden wist ik niet goed hoe ik geld met mijn website kon verdienen. Ik verdiende geld door middel van advertorials maar ergens wist ik dat er een manier was om nog meer uit de 10.000 bezoekers per maand te halen. En toen ik affiliate marketing ontdekte viel het kwartje.

Door goed gebruik te maken van SEO en goed zoekwoordenonderzoek te plegen groeit mijn blog elke maand. En een jaar geleden ben ik een nieuwe blog begonnen, dit keer over baby. Ook deze loopt erg goed.

Het komend jaar wil ik nog een site beginnen. Mijn droom is om over vijf jaar minimaal 5 goed lopende affiliate website te hebben zodat ik een goede stroom aan inkomsten heb.

Mocht je een keer vastlopen met je creativiteit, niet weten waar je over moet schrijven, dan mag je mij altijd een berichtje sturen. Ik barst van de creativiteit en loop over met ideeën, ik denk graag met je mee.

Groeten Danielle

5 likes

Welkom en bedankt voor je introductie @Danielle Ik denk dat ik nog wel een keer gebruik ga maken van je creativiteit :wink:

1 like

Welkom Danielle, dat is in ieder geval een mooi doel om dit jaar nog een nieuwe site te lanceren en totaal zo’n 5 kwalitatieve sites te hebben!

Wat een leuk onderwerp en met 4 kids, petje af!

Welkom op het forum @Danielle!