Even voorstellen: Dennis Visschedijk

Hoi allemaal,

Ik ben Dennis, 31 jaar en woonachtig in het mooie Nijmegen. Zelf al ruim 15 jaar actief in de online wereld. Vroeger erg veel websites en webshops gehad, tegenwoordig enorm afgeschaald, maar nu weer een beetje aan het opbouwen (volg je het nog ;)).

Zelf ben ik werkzaam als E-commerce Manager voor een groot fietsenplatform, dat aankomende maand gelanceerd gaat worden. Daarnaast werk ik als ZZP-er nog voor een aantal klanten en help ik hen met online marketing.

Momenteel bezig met een verzamelwebsite en wat kleinere projecten nog.

Ik denk zeker dat ik wat bij kan dragen aan dit forum!

Hi Dennis, welkom op het forum.

Op dat platform verkopen jullie fietsen of is het een marktplaats?

Welkom bij de Affiliate Community, Dennis! Waar ligt je specialiteit mbt online marketing?

Thanks!

Geen van beiden eigenlijk. We zijn in eerste instantie een contentplatform, met allerlei informatie over fietsreparaties, koopgidsen etc. Dit ondersteunen we met animaties, video’s etc. Daarnaast zijn we een webshop met nu ongeveer 10.000 SKU’s en we kunnen groeien naar 50.000+ SKU’s. Dit jaar starten we in Duitsland en UK, daarna verder Europa in. We verkopen alles van fietsen, maar geen fietsen zelf.

Zelf ben ik erg sterk in SEO, maar heb jaren als online marketeer gewerkt dus alles lekker in de mix :slight_smile:

1 like

Heb je dan alles op voorraad of deels dropshipping?

Ons moederbedrijf is een van de grootste partijen in Europa, het meeste is in eigen voorraad. Een aantal partijen gaan na we na livegang ook via dropshipping aanbieden.

Welkom Dennis, fijn dat je je kennis met ons wilt delen.

Welkom en bedankt voor je introductie @Dennis024
Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.