Even voorstellen: Klaas Koopman

Laat ik de spits afbijten door te starten met het voorstellen van mezelf. Mijn naam is Klaas Koopman, fulltime Affiliate Marketeer met een ware passie voor SEO. Mijn grote zwakte is dan ook CPC, maar dat hoop ik in de nabije toekomst aan te pakken.

Ik ben woonachtig in het mooie Friesland, maar vind het geen probleem om te reizen voor meetings of een goede bak koffie en een leuk gesprek!

Naast enkele niche sites die ik heb overgehouden uit de tijd dat dit nog de beste optie was, beheer ik een aantal sites waaronder Beroepen.nl en Studiegids.nl. Mijn focus lag altijd in de reisbranche (en beheer hier nog steeds enkele projecten in), maar is verschoven naar Werk en Opleiding.

Tot slot; Affiliate Community is een project van mij, waarbij ik graag een steentje wil bijdragen aan het professionaliseren van de Affiliate Marketing branche. Meer informatie publiekelijk beschikbaar, leuke meetings organiseren en het gesprek aangaan met verschillende partijen binnen onze branche, dat is mijn doel!

Heb je vragen, schroom niet om mij een bericht te sturen!

4 likes

Welkom @klaas :wink: Laten we de affiliate marketing branche eens naar een hoger niveau tillen!

1 like

Welkom Klaas,

Ik ken je al jaren als een top marketeer, dus laten we van dit forum ook wat moois maken.

1 like

Goedemorgen,

Mijn naam heb je vast ook wel al voorbij zien komen op Sitedeals haha, vanmorgen las ik over dit topic daar en ook gelijk hier maar een aanmelding geplaatst!

Ziet er goed uit en ga zo door hier!

Groetjes,

Jessica

1 like

Welkom Jessica, vergeet niet jezelf ook even voor te stellen op: https://forum.affiliatecommunity.nl/c/algemeen/stel-jezelf-voor/18