Even voorstellen: Mark en Debbie

Hallo allemaal!

Wij zijn Mark (37) en Debbie (33)! We hebben een mooi samengesteld gezin met totaal 4 jongens (Max, Neal, Jake en Vince). Mark heeft zijn woning in Voorhout en Debbie in Den Haag. Mark is werkzaam als manager bij de KLM en Debbie is docent op een middelbare school.

Momenteel zijn we in de bloei van ons leven! We proberen optimaal te genieten van onze vrije tijd om fantastische herinneringen te maken en ervaringen op te doen!

Helaas komen we hiervoor tijd te kort, omdat we allebei een fulltime baan hebben. Dit kan en moet anders! Dit is de reden dat we zijn begonnen met AM en hopen dat Klaas en natuurlijk jullie ons verder kunnen helpen en inspireren zodat wij uiteindelijk ook onze successen en ervaringen met jullie kunnen gaan delen!

2 likes

Welkom Debbie en Mark bij de Affiliate Community!

Wat zijn jullie doelen voor dit jaar?

Klaas, bedankt voor je reactie!

Onze doelen dit jaar:

• Kennismaken met de wereld van Affiliate Marketing
  • De basis voor onze website opzetten
  • 50 pagina’s online mét goede content
  • Onze eerste commissie

Verder vooral leren, leren, leren … en genieten!

1 like

Welkom bij de community en bedankt voor de introductie @am.markendebbie
Voor het leren, leren, leren zit je hier wel goed :+1:

1 like

Welkom @am.markendebbie. Mooie doelen! Kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten in welke niche jullie actief zijn :wink: ?

Hoi Mark!

Onze passie is alles in en om het huis.

Gr,
Mark en Debbie

Welkom Mark en Debbie. Super leuk om samen aan de slag te gaan. Ik run onze sites ook samen met mijn man. En overigens ook hier een samengesteld gezin.
Succes met jullie doelen.

1 like

Hi mark, Hi Debbie, welkom op het forum.

Jullie hebben het druk lees ik, maar het kan maar zo zijn dat Mark het bij de KLM iets minder druk krijgt, of vergis ik me er in en is het juist nu op jullie afdeling gekkenwerk?

1 like

We houden ons hoofd wel boven water bij de KLM. Better times are coming :slight_smile: !

1 like