Even voorstellen: Rik Dollekamp

Dag mensen,

Al even de kat uit de boom gekeken en tijd om er zelf bij te klimmen. Ik ben Rik (39), (bijna) altijd werkzaam geweest in de IT, en in de achtergrond affiliate marketeer. Met 2 websites al een paar 1-3 posities en snippets weten te pakken, en de sites leveren een zakcentje op. Niet de meest strak gecategoriseerde sites, maar bewezen voor mezelf hoe werk doen, voor je kan blijven werken.

En daar is ook gelijk de kracht van affiliate marketing in te zien. Het werk dat je doet, doe je niet voor een eenmalige beloning. Het kan voor je blijven werken, en na verloop van tijd nóg waardevoller worden.

Ik probeer mezelf het leven altijd makkelijk te maken en automatiseer dan ook een hoop voor mezelf, voor zover dit kan. Zo heb ik o.a. tooltjes gemaakt voor (1) het kunnen ‘pasten’ van een afbeelding in wordpress ( pre-gutenberg, maar ook met gutenberg waardevol) mét behoud van de bestandsnaam. (2) Een google autocomplete ‘soup’ om gezochte termen te vinden, door een gebrek aan tools zoals ahrefs of ubersuggest. En een hoop andere, probleemoplossende dingen.

Daar ligt hem bij mij dan ook een belangrijke eigenschap, troubleshooter, in de breedste zin van het woord.

Voordat ik me op het forum ga mengen leek het me wel zo netjes me even voor te stellen. Voor @KlaasKoopman ben ik niet onbekend, en nu ook bij de rest niet meer :slight_smile:

1 like

Welkom op het forum @Rikdol.

1 like

Welkom bij de Affiliate Community, @Rikdol!

1 like

Welkom en bedankt voor je introductie @Rikdol
In welke niche zijn je 2 websites ?

1 like

Degene die nu het meest oplevert zit in kleding algemeen (ca 7.5k bezoekers/mnd)

De ander in uiteenlopende onderwerpen waar ik mee aan het testen ben/was. Echt onderwerpen van 3d-print , pokemon, grasmaaien, ( 5k bezoekers/mnd)

1 like

Hi Rik, welkom hier op het forum.

7.5K bezoekers is niet gek, hoelang heb je de website al online?

1 like

@MisterDataFeed De website is online sinds mei 2019. in dat jaar ook de meeste artikelen geplaatst. Er staan nu ca. 53 artikelen online (gepubliceerd). De groei ging ook best snel qua bezoekers, een maand na lancering al bijna 50 bezoekers per dag. Dit is het analytics overzicht van start tot nu. Deze website heeft al een hele tijd bijna geen aandacht gehad.
Met een/de Covid-Lockdown piek. image

Welkom op het forum.

1 like

Ha Rik, welkom op het forum!

1 like

Welkom @Rikdol op het forum!

1 like

Lijkt me dat je er weer eens wat aandacht aan moet besteden, gezien de flinke piek die het had? Lijkt wel potentie te hebben!