Even voorstellen: Robin van Baak

Mijn naam is Robin van Baak, 28 jaar jong en ik ben fulltime werkzaam als Calculator bij een bouwbedrijf. 2 jaar geleden ben ik begonnen met het bouwen van een website en om mij te verdiepen in Affiliate Marketing met als doel om financieel vrij te zijn.

Sinds een klein jaartje ben ik nog fanatieker aan de slag gegaan om mijn website naar een nog hoger niveau te brengen. De kleine succesjes die ik daarmee continu pak geven mij nog meer motivatie om er voor de volle 100% voor te gaan.

Ik blijf doorgaan met het uitbouwen van mijn website om mijn ultieme doel te behalen.

Groetjes Robin

1 like

Welkom bij de community Robin. Wij kennen elkaar onderhand al en ik weet dat je goed op weg bent en goed gemotiveerd kunt blijven!

Heb je nog bepaalde doelen voor dit jaar?

1 like

Welkom Robin op het forum.

1 like

Het mooiste doel zou natuurlijk zijn dat ik volledig financieel onafhankelijk zou zijn dit jaar haha, maar we moeten realistisch zijn.

Mijn doel voor dit jaar is dat ik een maandelijkse omzet van €1000,- genereer. Lijkt mij voor nu een mooi streven.

1 like

Dat klinkt als een mooi eerste doel! Succes en als er vragen zijn, stel ze gerust!

1 like

Welkom Robin,

leuk je er bij te hebben.

vraagje over je baan als bouwcalculator, zit jij nu ook niet altijd hartelijk te lachen om die flippers op TV die denken voor 20K even de boel te verbouwen en dan wordt het toch 60K? Of zit jij er als calculator ook vaak naast en wil je daarom de IM in? :sweat_smile:

1 like

Hey Leander,

Dank je wel voor je bericht!

Het blijft mij inderdaad verbazen hoe erg mensen een verbouwing onderschatten. Zelfs de ietwat grotere projecten waar ik mij als calculator mee bezig houd maak ik dit maar al te vaak mee. Opdrachtgevers hebben vaak totaal geen besef wat alles daadwerkelijk kost haha.

Nu moet ik toegeven dat ik af en toe ook wel foutjes heb gemaakt wat flink wat geld heeft gekost, maar dat waren allemaal leermomentjes. Mijn grootste drijfveer is toch echt financieel onafhankelijk willen zijn.

1 like

welkom bij de community @RobinvanBaak

1 like