Even voorstellen (Sam)

Hallo,

mijn naam is Sam. Ik ben van België. Ik ben vrij nieuw in deze affiliate wereld. Een paar jaar geleden heb ik in PHP een affiliate-systeem gebouwd, maar dat was maar een beperkt succes. Heb toen ook een aantal affiliate websites in dat systeem gehad (een met tweedehands smartphones, een met apple producten, een met reisspullen), maar het probleem was dat ik eigenlijk te weinig geduld had om er écht iets van te maken…

De laatste jaren ben ik vooral bezig geweest met het ontwikkelen van andere projecten, maar wil me nu terug (een beetje) op affiliate marketing gaan richten. En wil het deze keer ook beter aanpakken. :wink: Momenteel heb ik één website die ik potentieel als affiliate website zou kunnen inzetten (een blog maar zou wel wat affiliate links willen toevoegen).

Ik hoop op dit forum veel bij te leren van mensen die al langer in deze materie zitten. Op termijn is het mijn ambitie om een beetje een passief inkomen te verwerven. Mijn eerste doel is 100 euro per maand. Ik hoop daar over 3 maanden aan te zitten, eventueel via mijn blog (met reclame ofzo).

Ik ben nooit geïnteresseerd geweest in wordpress, ik maakte het liever zelf, maar nu ben ik toch de uitdaging aangegaan om mezelf wordpress aan te leren. Voorlopig maak ik vooral gebruik van gratis plugins, als ik op termijn inkomsten heb wil ik wel gaan investeren in bv. yoast seo premium, elementor, … .

Succes iedereen!

Goedenavond Sam, welkom op het forum. Ik weet zeker dat je veel kennis kunt opdoen van de mensen op dit forum.

Welkom Sam, ik heb door de mensen op dit forum ook heel veel geleerd het afgelopen jaar. Gaat jou ook vast lukken.

Hi Sam, welkom hier en ik begrijp wat je bedoeld.
Als ontwikkelaar vervloekte ik WP, met al zijn beperkingen. Echter de tijd gaat snel en WP heeft zich de laatste 10 jaar zosnel ontwikkeled dat je er bijna niet tegen aan kan ontwikkelen als het om relatief eenvoudige websites en toepassingen gaat.

Welkom bij de Affiliate Community, Sam! Erg goed dat je zelf al kunt werken met php, dat kan je zeker helpen om (sneller) vooruit te komen. Wordpress is echter nog altijd een goede basis om het e.e.a. mee op te starten zonder dat het veel tijd kost.

Succes gewenst en zit je met vragen; je weet nu waar je terecht kunt!