Even voorstellen: Thijs

Hallo allemaal!

Ik postte net mijn eerste topic maar realiseerde me dat ik me nog niet netjes had voorgesteld!

Mijn naam is Thijs, loop nu een aantal jaartjes mee in de affiliate wereld en heb wat kleinschalige projecten opgestart. Daarnaast maak ik websites in WordPress, vooral voor ZZP’ers en MKB’ers. Above all studeer ik ook nog, Commerciële Economie met wat zijtakken in Online Marketing / Project Management. Stage gelopen in de e-sports branche bij een professioneel FIFA team.

Ik ben hier om contact te zoeken met mede affiliates, van elkaar te leren en de old-school forum vibe te herbeleven.

Joe!

1 like

Welkom Thijs! Altijd leuk om steeds meer mensen te leren kennen. Welke branche/niche zit je met je affiliate sites?

1 like

welkom en bedankt voor je introductie @thijsr

1 like

Gevarieerd. Heb over het algemeen kleine contentwebsites, over muziek / remote werken. Soms spring ik in op een trend, dus is tot nu toe vaak ook wel korte termijn. Ook wel eens in opdracht voor een andere ondernemer, zoals in het geval van het reisproject waar ik een vraag over stelde. Hier krijg ik dan voor betaald omdat ik er afstand van doe, maar leer ik wel weer van.

Vooral veel geleerd over snel scoren, nu wil ik graag verder met een long-term project om eens een autoriteit te bouwen.

Hi Thijs heel erg welkom hier.

Wat is volgens jouw de trend waar affiliate marketeers op dit moment in zouden moeten springen?

Hoi Thijs,

Welkom bij de groep. Je zult hier zeker in contact komen met andere affiliates. Erg leuk om dingen van elkaar te leren en elkaar via dit forum te inspireren.

Groeten Danielle

Hi Thijs!

Welkom, hier ook ‘eigenaar’ van 2 affiliate sites en Online Marketeer van beroep.

Welkom @thijsr, ik ben ook erg benieuwd in welke markt je zit (bijv. reizen, financiele markt, dienstverlening etc).