Even voorstellen

Hoi forum mensen, ook ik stel mij hier graag voor. Kwestie van wat aandacht te trekken. Ben Eddy 62j en heb een eigen zaak gehad van 1987 t.e.m 2015. Dit in de bouwsector, heb altijd goed verdiend en mocht ik herbeginnen deed ik het op dezelfde manier.

Sinds 2012is het een grote hobby geweest te leren ontdekken hoe je op een relatief makkelijke manier online geld kunt verdienen. Moet wel toegeven dat ik redelijk wat geld heb uitgegeven aan cursussen en tools waar ik uiteindelijk helemaal niks mee was. Tja, er was maar ééntje die verdiende, degene waar ik de cursus van kocht.

Durf het bedrag niet te benoemen….denk dat ik toch al een klein autootje zou kunnen kopen van het uitgegeven bedrag.

Ben ik daar in geslaagd? Niet echt, maar ja het is tenslotte maar een hobby…. Soms wel eens wat toevalstreffers gehad omdat ik eens iets deelde via twitter of facebook. Maar meer ook niet.

Op mijn zoektocht ben ik uiteindelijk bij Klaas terecht gekomen en heb op heel korte tijd heel veel bij geleerd over seo. Dus ook toegepast en één en al verbazing voor mij want heb regelmatig commissies nu, dus verdien nu een zakcentje die ik dan terug investeer.

Denk dat ik uiteindelijk toch mijn hobby naar een hoger level kan brengen en wie weet, op termijn een volgende stap te zetten en aan iets te bouwen voor de kleinkinderen. Want dit is toch mijn droom.

Uiteindelijk is mijn ‘ik stel me voor’ toch een redelijk lapje tekst geworden….

Wens hier iedereen het beste en dat er hier maar veel beweging op het forum komt zodat we nieuwe en belangrijke zaken kunnen aanleren. Groetjes…

1 like

welkom en bedankt voor je introductie @SocialPro
Ik ben benieuwd naar je site kun je de URL eens geven ?

1 like

Welkom Eddy bij de Affiliate Community! Aan de motivatie ligt het niet bij jou, het is nu tijd om door te pakken! Succes!

1 like

Hoi @Patrick,

Ik ga mij URL hier niet delen. Sorry daarvoor…

Hoi Eddy, Welkom hier. Ik hoop dat je met alle tips en tricks op het forum verder kan werken om je hobby naar een hoger level te brengen.

1 like

Hoi Eddy, welkom. En ik herken je verhaal. Ook al veel uitgegeven maar sinds ik met Klaas werk is eindelijk het kwartje gevallen.

2 likes

@Danielle,

Inderdaad, als leek geef je bakken geld uit waar je achteraf bekeken, het geld beter aan heel andere zaken had uitgegeven. Maar het is met vallen en opstaan en vooral niet opgeven dat men iets kan bereiken hé.

Heb mij ooit telefonisch laten vangen voor een inschrijving van 2000€, voor dit bedrag kon ik beroep doen op een intussen bekende naam in het marketingwereldje. De belofte was van: nu gaat het lukken…

Na mijn 1ste contact had ik al snel door dat ik mij laten vangen had. Ben blij dat ik bij Klaas terecht gekomen ben, op korte tijd heel veel zaken gesnapt. Want zo ingewikkeld is het eigenlijk niet, we moeten juist in de goede omgeving zitten.

1 like

Wees gerust je bent niet de enige die met die bekende naam rijk zou worden.

En je hebt gelijk, het heeft je misschien veel geld gekost. Ik denk dan maar zo: al dat geld heeft mij geleid tot waar ik nu ben.

1 like

Een kleine troost Eddy. Je bent inderdaad niet de enige zoals @Danielle zegt :slight_smile:

Ik zie het als leergeld. Anders was ik niet waar ik nu sta

2 likes

Hi Eddy,

Welkom hier en maak je geen zorgen over je investeringen.
een klein autootje, daar ben ik qua online investeringen al ver overheen.
Aan de andere kant, heeft het me in het verleden ook veel opgebracht.

1 like