Graag jullie ervaringen met Sunweb Zomer

Hoi,

De laatste maanden had ik weer eens wat Sunweb Zomer sales met mijn reiswebsite.
Maar de lol was snel over toen ik onlangs merkte, dat maar liefst 2/3 van de sales werd afgekeurd.

Daarom ben ik benieuwd: wie doet hier ook Sunweb Zomer via Tradetracker en wat zijn jullie ervaringen?

Om hoeveel sales gaat het hier (bijv. 2 van de 3 of 20 van de 30?). Wat je altijd even kunt doen is contact opnemen met hen he?

Maar waar ik altijd naar kijk is het volgende: Wat levert een bezoeker mij op per aanbieder (en indien mogelijk zelfs per pagina, bij verschillende type producten). Mocht er een keer een extreem geval tussen zitten, neem ik contact op met de merchant en/of het netwerk wat ertussen zit. Heeft die geen bevredigend antwoord, vliegen ze er simpelweg uit. Elke klik naar een partij die niet (goed) converteert is zo een ‘verlies’.

6 van de 9.

Voordat ik hier het topic startte had ik al een ticket aangemaakt in het Tradetracker systeem en een mail gestuurd naar Tradetracker Nederland.
Maar ze nemen nog niet eens de moeite om een antwoord te geven.

Ga er niet vanuit dat je binnen 1 dag (soms niet eens binnen 1 week of maand) reactie krijgt, tenzij je een ‘grote’ speler bent. En zij hebben vaak een rechtstreekse contactpersoon. Dus wacht het nog even af en reageer evt weer op het ticket binnen 7 dagen. Ondertussen kun je natuurlijk prima kijken naar je verdiensten per gebruiker en daarop handelen.

Goeie tips, thanx.
Ik wacht het nog even af.
Geen reactie uiteindelijk en nog meer afkeuringen zonder een goede verklaring en ze vliegen er uit. :slight_smile:

1 like

We zijn onderhand 2 weken verder, hoe staat het ervoor? Meer afkeuringen of vliegen ze eruit?