Iemand een productfeed van Omoda voor mij

Hallo allemaal, ik ben wat aan het experimenteren met datafeeds. Nu ben ik opzoek naar de datafeed van Omoda. Ik heb zelf nog geen registratie gedaan, omdat mijn site nog niet operationeel is. Iemand die mij verder kan helpen? Hoeft niet de meest recente feed te zijn overigens, puur voor test doeleinden.

Ok, dat is wellicht wat te lastig. Elke andere productfeed is ook goed, iemand?

Hi Rick,

Ik zie hier dat Omoda met Partnerize werkt. Wellicht kun je je daar aanmelden om de feed te kunnen downloaden: Affiliates | Omoda

Laat maar weten of het niet lukt!

Succes!

Hi Jari,

Ja dat had ik ook gezien, ik heb daar (nog) geen account. Ik wil testen voordat ik een site op ga bouwen. Als ik een site heb kan ik mijzelf ook aanmelden, zonder site word je zeker niet geaccepteerd…

Nu snap ik waar je heen wilt! Dan moet je inderdaad iemand vinden die geaccepteerd is tot de feed van Omoda en die je het csv bestand wilt geven. Sorry ik ken niemand in die branch…

Wellicht zelf bloggers benaderen in de fashion industrie? Die zullen niet zo snel op fora als deze zitten.

Dank voor je reactie. Ik vraag wel even op SiteDeals na, daar zitten meer mensen.