Next level

Op een gegeven moment ben je op een bepaald niveau… Hoe ga jij hier overheen ?
Ik heb het idee wat vast te zitten in mijn huidig niveau en wil graag de volgende stap zetten.

Doel je dan op je kennisniveau, en van welk specifiek onderdeel? Zelf blijf ik bij door het luisteren van relevante podcasts, het bijspijkeren van kennis middels courses, volgen van gelijkgestemden op LinkedIn, etc. Partijen als Ahrefs en Google hebben tal van (gratis) courses.

Eigenlijk op alles denk ik :grimacing:
Natuurlijk staan niet alle pagina’s nog in de top 3 en heb ik nog niet alle topics behandeld.
Echter denk ik dat ik veel ‘slimmer’ zou moeten kunnen werken.

Het gaat niet verkeerd hoor (zie screenshot) en ook het seizoen gaat meespelen omdat er minder gezocht wordt etc.

1 like

Dat is nogal een algemene vraag. De een maakt de stap naar een eerste medewerker, de ander naar een investeerder of zegt zijn baan op. Al is affiliate marketing ook vaak een kwestie van voldoende geduld.

Wat jouw stap moet zijn is sterk afhankelijk van waar jouw bottleneck ligt. Ik ken een andere site van jou en weet dat jij dus beter kan dan een DR25. Zit je dus vooral in de knoop met tijd? Of met het vinden van affiliate-campagnes? Zijn de vergoedingen te laag of weet je niet waarom je zoekmachineposities maar niet stijgen?

Misschien is het goed om eens een dagje niet met je vaste taken bezig te zijn maar voor jezelf een klein ondernemingsplannetje te schrijven. Hoeveel tijd wil je hier eigenlijk aan besteden en welke inkomsten moeten daaruit komen? Waar zie je de grootste kansen op Google-posities of zelfs inkomsten? Dan weet je ook waar je jouw tijd aan moet besteden of wat je targets zijn.

Helemaal mee eens, die gasten die zeggen dat je zonder investering (Tijd en Geld) binnen een paar maanden tonnen kan verdienen, die zuigen alles uit hun duim.

Voor jezelf een doel stellen, kijken wat je hiervoor moet doen, planning opzetten en volgen!