Nieuwe rubriek voor handel?

Is het een idee om een categorie aan te maken voor de koop/verkoop van domeinnamen of affiliatesites? Ik weet dat er al wel wat sites voor bestaan maar als je via dit forum specifiek affiliatemarketeers kan targetten is het misschien toch wel interessant? Zo heb ik labelprinters.nl of a3papier.nl misschien te koop. Geen sterke domeinnamen voor marktplaats, maar een goede affiliatemarketeer kan er misschien wel wat mee?

Het idee vind ik goed “gepikt”, maar ik denk dat @KlaasKoopman wel goed moet denken wat hij er dan precies mee wil en dat het geen tweede SD wordt met vage verkopen en aanbiedingen.
Maar ik ben het met je eens dat als het een marktplaats wordt voor affiliates dat het heel interessant kan zijn.

Een Marktplaats-achtig onderdeel komt ook zeker op het forum, echter ben ik nog aan het kijken hoe ik dit wil indelen. Op andere fora merk ik dat het snel onoverzichtelijk wordt en mensen overal ‘premium’ bij zet bijvoorbeeld. Dus hier kom ik nog op terug!

Ik heb nog enkele (affiliate) ideeën waar ik mogelijk een marktplaats oplossing voor wil inzetten. Weet iemand of er kant en klare oplossingen zijn om een marktplaats op te zetten?

https://www.google.com/search?q=software+voor+een+marktplaats&rlz=1C1MSNA_nlUA818UA818&oq=software+voor+een+marktplaats&aqs=chrome..69i57j0i22i30l2.4977j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Er zijn er heel veel die het aanbieden, net als forum software. Maar ga zeker niet voor een dertien in een dozijn oplossing zou ik zeggen.

Die had ik ook al gevonden inderdaad, werd er ook niet echt warm van. Overigens zie je dan wel een echt goed affiliate model in de zoekresultaten. Helaas is er niet tegenop te concurreren. Hoe zien jullie deze opzet van getapp.nl? Zit een heel groot internationaal bedrijf achter…

Dat is inderdaad een probleem en het zelfde vind je terug in heel veel niches. Ik zou zeggen ga voor een niche dicht bij je hart en probeer daar in te rollen door gas te geven.
Wat GetApp betreft, daar ken ik er ook al zoveel van, maar met een zak geld kan je je bijna overal inkopen.

1 like