Problemen met TradeDoubler?

Hallo affiliate marketeers,

Op meerdere websites gebruik ik het affiliate netwerk: TradeDoubler en laad ik producten automatisch in. Helaas ben ik erachter gekomen dat de API van TradeDoubler niet meer werkt. Ook is er geen contact meer te krijgen met het bedrijf + alle telefoonnummers zijn niet meer beschikbaar.

Het lijkt erop dat het affiliate netwerk stopt, is gestopt of gaat stoppen. Heeft iemand dezelfde ervaringen? Ik ben benieuwd of mensen dezelfde ervaringen hebben en of hij/zij wel contact krijgen met TradeDoubler.

Gr. Jari

Hé Jari,

Ik zal eens kijken of ik nog een contactpersoon heb zitten bij TradeDoubler, doe namelijk al jaren niets meer met hen.

Promoot je hen zelf wel? Zoja, neem eens contact op met de merchant die je inzet, die kunnen je soms ook prima aan een contactpersoon koppelen. En via merchants is het vaak gemakkelijker binnenkomen bij zo’n netwerk, omdat netwerken steeds meer leunen richting merchants ipv affiliates.

Hallo allen,

We hebben het probleem gevonden. Om de API van TradeDoubler te kunnen gebruiken zijn er nu extra parameters nodig. Ze zijn nog steeds niet goed bereikbaar, maar wel fijn om te zien dat ze niet de stekker eruit hebben getrokken.

De merchant heeft ons inderdaad goed verder kunnen helpen, thanks voor je tip Klaas. Erg fijn!

1 like

Top, goed om te horen Jari!

1 like