Sander Eshuis

Dag Forum leden. Mijn naam is Sander Eshuis uit almelo en ben ( sinds kort ) vader van een prachtige zoon.

Ik ben al een tijdje bezig met affiliate marketing, maar dankzij de geboorte van mijn zoon was het voor mij de afgelopen maanden lastig om tijd vrij te krijgen om voldoende met mijn website bezig te zijn. ( Eerste keer vader worden is niet niks ben ik wel achter gekomen :smiley: )

Helaas zijn de inkomsten van mijn site daardoor wel een stukje achteruit gegaan, wat ik nu weer wil proberen om op te krikken.

Heb een tijdje via klaas koopman hulp gehad qua zoekwoorden onderzoek etc, en moet zeggen dat de tips die hij mij gaf echt waardevol zijn. ( hoewel ik het nog steeds lastig vind, maar oefening baart kunst zegt men wel eens )

Nu ik eindelijk weer een beetje de ritme te pakken heb met de kleine, wil ik er weer vol voor gaan. Want mijn uiteindelijk doel is om ooit te stoppen met de bouw en volledig te kunnen storten op affiliate marketing en wie weet wat nog meer.

Heb al redelijk wat topics gelezen en moet zeggen dat ik dit op moment de waardevolste forum over affiliate marketing, seo, etc vind!

Ik zal de topics zeker blijven volgen en wie weet een topic openen met de voorgang van mijn project!

Groeten Sander Eshuis

1 like

welkom en bedankt voor je introductie @Sander87
Veel plezier met het vaderschap!

Hoi Sander,

Welkom op dit forum over affiliate marketing. Ben super benieuwd hoe het je af gaat en of je nog “gouden nuggets” hebt die je met ons kan delen.

Gefeliciteerd met je kleine stukje geluk! Wie weet kun je ooit een papa blog maken met allerlei productreviews over baby’s, en later pubers :stuck_out_tongue: .

In ieder geval succes!

Welkom Sander en veel succes gewenst!

En een papa blog … er zijn tal van papa bloggers die het prima doen!

Welkom hier Sander!
papabloggers kunnen heel leuk zijun!