SlowChat

Alles wat (bijna) niet met affiliate te maken heeft, kun je hier plaatsen :fire:

1 like

Heb ik toch echt even niks om over te praten buiten IM… Op dit moment dan. :sweat_smile:

Haha dat lijkt mij stug Leander, jij hebt altijd wel wat te vertellen toch? Woon je tegenwoordig volledig in Nederland?

Helemaal, nu vrouw en kind ook hier wonen is er bijna geen reden meer op naar Oekraïne te gaan.

Behalve dat het een mooi land is toch? Of is dat niet genoeg reden? Of familie bezoek?

Heel mooi land en Kyiv is een klein paradijs.
Zeker nog familie bezoeken daar, maar de behoefte om er dagelijks te zijn is er niet meer.

1 like

Helaas mensen, nog geen versoepelingen richting de mogelijkheid om meer contact met andere mensen te krijgen; denk aan terras, samenkomst, einde avondklok etc! Houdt iedereen het nog wat vol?

Jawel, ik laat sinds kort de hond extra lang uit.

image

1 like

Ik hou wel van binnenshuis zitten. Mis alleen de sportschool. Ooh ja, en vier kinderen die de hele dag op school zitten. Wil het huis weer voor mezelf. Hoe ik het vol hou? Mezelf belonen met kleine dingen. Wijn of kaasproeverij via zoom. Even met mijn man koffie halen in Katwijk. Even naar de sligro.

Ja, je kunt nu wel meer genieten van de kleine dingen he?! Of nou ja, we moeten wel haha.

Gelukkig gaat de Buitenschoolse opvang vanaf maandag weer open, maar ik mis wel de sociale activiteiten of even op een terras zitten. De kleine dingetjes.

Helemaal mee eens Mark, het terras mis ik ook enorm. Maar goed, het verhoogt momenteel wel even de productiviteit door meer te (kunnen/moeten) werken.

Tijd voor een terras achter in de tuin?

Staat helaas al een trampoline :wink:

Vrouw en kinderen er uit, terras en vrienden er in… prioriteiten stellen.

2 likes

Haha is dit een uitnodiging voor een affiliate terras bij jou in de tuin, Leander? :wink:

Zodra ons nieuwe huis gebouwd is (Oplevering einde jaar) dan ben je welkom Klaas!

1 like

Kijk, dat klinkt goed! Hopelijk is de corona dan ook grotendeels onder controle en kunnen we überhaupt weer wat offline meetings opzetten!

1 like

Lijkt me een top plan!

Heeft iedereen wat kunnen genieten van het mooie weer afgelopen weekend?