SlowChat

Ja, je kunt nu wel meer genieten van de kleine dingen he?! Of nou ja, we moeten wel haha.

Gelukkig gaat de Buitenschoolse opvang vanaf maandag weer open, maar ik mis wel de sociale activiteiten of even op een terras zitten. De kleine dingetjes.

Helemaal mee eens Mark, het terras mis ik ook enorm. Maar goed, het verhoogt momenteel wel even de productiviteit door meer te (kunnen/moeten) werken.

Tijd voor een terras achter in de tuin?

Staat helaas al een trampoline :wink:

Vrouw en kinderen er uit, terras en vrienden er in… prioriteiten stellen.

2 likes

Haha is dit een uitnodiging voor een affiliate terras bij jou in de tuin, Leander? :wink:

Zodra ons nieuwe huis gebouwd is (Oplevering einde jaar) dan ben je welkom Klaas!

1 like

Kijk, dat klinkt goed! Hopelijk is de corona dan ook grotendeels onder controle en kunnen we überhaupt weer wat offline meetings opzetten!

1 like

Lijkt me een top plan!

Heeft iedereen wat kunnen genieten van het mooie weer afgelopen weekend?

Zeker weten, jammer dat de terrassen niet op waren. Het ideale weer om even een drankje op een terras te doen. Nog even wachten en als het goed is kunnen we dan weer.

Volgens mij vandaag nog prima weer en dan gaan we weer een koudere periode in? Ik zal kijken of mijn gezicht vanmiddag nog even wat zon mee kan pakken :slight_smile:

Niet zeuren over het weer je kan altijd naar Limburg verhuizen, altijd heerlijk weer hier.

Haha, waar zie je mij zeuren. Ik houd van zowel het warme, als het koude weer! Beide hebben hun eigen voordelen. Probeer jij maar eens een sneeuwpop te maken in de zomer!

1 like

Ik reed vanmiddag met een heerlijk zonnetje weg uit Utrecht en toen ik in Limburg aankwam was het daar bewolkt. Limburg is dus niet altijd de perfecte zonnige plek :slight_smile:

2 likes

Hallo Elisabeth, welkom in onze wereld.

3 likes

Gefeliciteerd @MisterDataFeed ! Geniet er samen van.

1 like

Super, gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Van harte @MisterDataFeed!

1 like