Uitdaging: 50 pagina's publiceren!

Doel is om voor eind september 50 pagina’s te hebben gepubliceerd!

Huidige stand is 30 pagina’s!

Gr,
Mark en Debbie

1 like

Mooie uitdaging, vooral omdat ik uit ervaring weet dat de eerste pagina’s zo makkelijk zijn en het steeds moeilijker wordt.

1 like

Heerlijk doel Mark en Debbie! Hoe lang hebben jullie over de eerste 30 gedaan?

1 like

Klaas,

Onze 1ste pagina is gepubliceerd op 19 januari en de 30ste op 28 maart, dus iets meer dan 3 maanden!

Gr,
Mark en Debbie

Oké, dus 10 per maand, dan zou je het binnen 2 maand moeten af hebben ipv september?

1 like

De eerste zijn altijd makkelijk, ik heb dit weekend alleen tien pagina’s geschreven, maar om er 50 te halen, dat is andere koek lijkt me.

1 like

Tien pagina’s?!? Wist je dat het ook heel erg mooi weer was dit weekend :slight_smile:

2 likes

Zoals je misschien gezien hebt, ik schrijf super makkelijk, zolang het niet mijn hoofdproject is, dat vind ik weer moeilijk. En het klopt heerlijk weer, we zijn uren buiten geweest. 10 pagina’s kost mij nog geen 3 uur.

1 like

Klaas, als de coronamaatregelen worden versoepeld moeten we eerst al onze terras en restaurantbezoekjes die we hebben gemist inhalen :wink: !

1 like

Haha dat moet ook nog. Dit kan wel eens een heel druk jaar worden, alsnog. We moeten wel tijd overhouden voor het schrijfwerk!

@am.markendebbie Hoe gaat het met de uitdaging? Waar sta je nu en wat staat er in de planning?

Hoi Klaas!

Op dit moment staat de teller op 36 pagina’s. De komende 6 weken staan er nog 12 pagina’s gepland, dus we verwachten zo eind juni / begin juli ons doel te behalen.

Gr,

Mark en Debbie

2 likes

Klasse Mark en Debbie. Wat gaan jullie met de ‘overige’ tijd doen, ook nog vullen met content? Want het doel was eind September 50 pagina’s te realiseren. Ik ben benieuwd!

Goedemorgen Klaas!

Extra doelen:

• schrijven van 10 extra pagina’s
  • opzetten van een outreach campagne

Gr,
Mark en Debbie

1 like

Dat klinkt goed, maar waarom maar 10 pagina’s? Of is dat een specifiek cluster?

Houd hiervoor vooral de Affiliate Follow in de gaten, daar zitten we nu ook op dat vlak te werken!

1 like

Goedemorgen!

10 is een mooi rond getal, maar dit is niet gebasseerd op een bepaald cluster.

We zullen de AF zeker in de gaten houden, lezen ze elke week met plezier!

Gr,
Mark en Debbie

1 like