Uitdaging content schrijven

Binnen een maand (16/5)10 pagina’s aan ondersteunende content online. Voor sommigen misschien een eitje om in een week te doen voor mij een redelijke opgave qua tijd.

Ik ga mijn best doen!

1 like

Dat klinkt als een mooie uitdaging, Juriaan. Houd je ons op de hoogte? Veel succes gewenst!

1 like

Mooie uitdaging.

Misschien een tip. Als ik bezig ben met content bedenk ik tussen alle activiteiten door al waar ik over wil schrijven. Bijvoorbeeld: ik ga een tekst maken over de nieuwe elektrische Mercedes. Ik heb dit voor volgende week maandag op de planning staan. In de dagen daarvoor denk ik al na over het onderwerp en maak ook kleine aantekeningen. Ik bedenk al woorden die ik in de content moet noemen zoals:

• ontstaan van het merk Mercedes
  • sinds wanneer elektrisch rijden
  • oplaadmogelijkheden
  • welke kleuren zijn er verkrijgbaar
  • hoe lang is de levertijd.
  • wat zijn de extra opties

Als ik dan aan de slag ga mijn tekst heb ik al een basis en hoef ik op dat moment minder lang na te denken en kan ik sneller aan de slag met mijn zoekwoordenonderzoek.

3 likes

Bedankt voor de tip Danielle!
Ik werk vaak vanuit mijn content overzicht waarin ik deze sub-onderwerpen heb uitgewerkt. Vaak merk ik dat er tijdens het schrijven ook weer nieuwe onderwerpen boven komen die ik ook weer in de content verwerk. Zo geeft dat een goede basis om je pagina op te bouwen.

Ik had hier in het begin veel moeite mee maar merk dat het me gelukkig steeds beter af gaat :slight_smile:

1 like

Citaat Juriaan75 Ik had hier in het begin veel moeite mee maar merk dat het me gelukkig steeds beter af gaat

Oefening baart kunst! Op school waren talen mijn slechtste vakken maar inmiddels schrijf ik dagelijks meerdere teksten.

1 like

Die snap ik niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

Ik vermoed dat @Juriaan75 op 16 mei 10 pagina’s online wilt hebben. Mooi streven iig!

1 like

@Jelle klopt inderdaad!

@MisterDataFeed voor 16 mei moet het af zijn.

1 like

Ik had het inmiddels door, moet iets beter leren lezen :slight_smile:

1 like

@Juriaan75 Hoe gaat het met de uitdaging? Waar sta je nu en wat staat er in de planning?

@KlaasKoopman Helaas mijn doel niet behaald (8 pagina’s). Maar aan de andere kant ook niet stilgezeten en veel werk op andere vlakken verricht waaronder zoektermenonderzoek en optimalisatie van de website.

@Juriaan75 dan ben je er toch nog erg dichtbij gekomen, erg netjes. Heb je alweer een nieuwe uitdaging voor jezelf bedacht?