Uitdaging: Content Schrijven

Goedemiddag allen,

Na een lange tijd nadenken ga ik met mezelf de uitdaging aan om voor 1 maand lang elke week minstens 3 pagina’s online te zetten.

Ik had voor mezelf al het doel gezet om elke week minstens 1 pagina online te zetten maar dat bleek iets te gemakkelijk te zijn haha.

We gaan kijken of deze uitdaging haalbaar is gezien het feit dat ik ook nog 40 uur per week werk bij mijn huidige kantoorbaan, maar uitdagingen zijn er uiteraard om overwonnen te worden!

We gaan er voor!

Succes met je uitdaging.

1 like

Klasse Robin, met 3 pagina’s per week kan het snel gaan. Succes en houd ons op de hoogte!

1 like

Succes Robin, Zet m op

1 like

Ligt het onderwerp dicht bij je hart en kennis dan zal het geen probleem zijn, ligt het er verder vandaan dan kan schrijven moeilijk worden. Zeker naast je drukke baan.

Zelf werk ik ook 7 dagen per week en hebt ik gekozen voor een onderwerp waar ik toevallig alles van weet en daarom gaat het schrijven makkelijk, als ik dat niet had gedaan dan waren die 3 pagina’s moeilijk geweest voor me per week.

1 like

@RobinvanBaak Hoe gaat het met de uitdaging? Waar sta je nu en wat staat er in de planning?

Yes! Het is tijd om even een update te geven over mijn uitdaging. Voor mijn gevoel was het nog maar 2 weken geleden dat ik was begonnen met deze uitdaging, maar dat krijg je als je continu druk in de weer bent haha.

In dit kleine maandje heb ik het voor elkaar gekregen om in totaal 16 pagina’s online te zetten! Dus gemiddeld toch wel 4 pagina’s per week!

Het was een leuke uitdaging en ik ben van plan om dit tempo zo goed als mogelijk aan te houden voor in de toekomst. :v: :mechanical_arm:

1 like

Klasse @RobinvanBaak, goed volgehouden dus. Nog tips voor mensen die dit ook zouden willen?

Als tip zou ik mee willen geven dat je voor jezelf iedere dag een vast moment inplant waarop je gaat werken aan je website/uitdaging/doel en dit ook heilig maakt. Het kan natuurlijk gebeuren dat je dit niet iedere dag kunt doen maar dan moet je ervoor zorgen dat je dit op een andere dag inhaalt.

Tot slot is het ook zo dat als je aan het werk bent met iets wat je leuk vindt om te doen dan gaat het stukken gemakkelijker! :ok_hand:

1 like