Uitdaging: Maak je website winstgevend

Dus je hebt wel degelijk een goed zoektermenonderzoek eerst uitgevoerd? Dat is namelijk écht de basis voor een goede site.

Daarnaast zie ik dat je op elke post een link hebt naar een e-book, waarom?

Dat was naar aanleiding van een post van Maarten op datzelfde forum. Gericht aan iemand die heel snel veel geld wilde verdienen met de website, en dat wil ik uiteraard ook. Ik heb hier de tekst van dat bericht (tijdelijke koppeling)

Ik zou de e-book in de artikelen promoten en niet op je homepage.

Voor SEO is het belangrijk dat pagina’s wat autoriteit krijgen. Dat kan via externe links, maar alle pagina’s op je eigen site linken (meestal) naar je homepage waardoor dat verreweg de grootste bron/verdeling van je SEO-waarde is.

Die waarde wil je naar je belangrijkste pagina’s/hubs en het is dus niet zo handig als je daar heel veel linkwaarde laat wegvloeien naar affiliatelinks.

https://adresults.nl/tools/internal-link-checker/

1 like

Aangpast. Hoop dat het er zo beter uitziet ThnX

Ik had https://wphulponline.nl/ gekeken, die is nog niet aangepast?

Nu wel :slight_smile:

@Jeroen1 Hoe gaat het met de uitdaging? Waar sta je nu en wat staat er in de planning?

Technisch was alles aangepast content op de sites loopt. alleen nog geen resultaten. Misschien nog te vroeg voor dat

@Jeroen1 Dus je hebt het volgende al behaald?

Ik ben benieuwd!

Allas: Ja op 1 blog na!

Dat klinkt goed Jeroen. Heb je al een nieuwe uitdaging voor jezelf neergezet?

Nee nog niet. Maar ik weet niet of het slim is om het om te draaien: 2 op wphulponline (mijn nieuwe site)
en 1 op snelgeldverdiend. Dit omdat al een paar dagen mijn bezoekersaantallen naar beneden ging tot ongeveer 10 per dag. Er zit gewoon iets fout op die site.

Wat bedoel je precies met ‘er zit gewoon iets fout op die site’? Ik neem aan dat je dat zelf kunt herleiden?

En waarom twijfel je over 1 post op site 1 en 2 posts op site 2? Kijk je hiervoor niet naar je contentplan en waar je je op wil richten per site?

Ik denk dat het in de content zit. Ik zou dan 2/3 van de site over moeten doen

Omdat snelgeldverdiend kennelijk niet werkt meer inzet maken voor mijn nieuwe project. Als dat goed werkt dan teksten laten schrijven voor snelgeldverdiend

Dit vind ik een aparte opstelling van je. Eerst geef je aan dat ‘snelgeldverdiend’ niet meer werkt, maar toch wil je er teksten voor laten schrijven?

Ik denk dat je eens écht goed naar de basis moet gaan Jeroen en op basis daarvan kijken hoe jouw sites erbij staan en wat je daarvoor moet aanpassen. Zoals je zelf al aangeeft is een groot gedeelte van jouw content niet van hoge kwaliteit, of niet sterk genoeg om te scoren.

Ja klopt KLaas. Snelgeldverdiend is zo ongeveer "mijn kindje"waar ik vanaf het begin aan werk, en er een succes van wilde maken, alleen dus dan verkeerd. En als iets niet werkt moet je er niet mee verder gaan. Wat zou jij doen?

We kunnen dus stellen dat je langzaam geld verdient, met snel geld verdienen.