De kracht van herhalen, levert me veel extra kliks en extra cookie dagen op.
Het grote nadeel van BOL, is natuurlijk de cookie tijd van slechts 5 dagen. Zeker als je weet dat mijn bezoekers meerdere weken nodig hebben om tot een aankoop over te gaan.
Wat ik ook nu weer heb gedaan heb, is op sociale media een herhaling plaatsen.
Stap1. Ik doe een give-away of een aantal producten die ik uitzoek bij affiliate partners en ze hebben een maand om mee te doen.
Stap 2. na een week deel ik de give-away nogmaals op mijn pagina en vertel dat sommige mensen een foutje hebben gemaakt bij het meedoen. Wat ook echt zo is. Maar dit resulteert in heel veel herhaal klikken.
Stap 3. Ik deel een week voor het einde nogmaals de post en zeg dat iedereen nog een week heeft om mee te doen. Tevens deel ik wat extra tips, zodat mensen nogmaals klikken en kijken of het wel juist is wat ze gedaan hebben.
Met één actie heb ik nu niet 5 BOL dagen, maar 15 BOL dagen en de andere partners gaan van 30 naar 50 cookie dagen.