Uitdaging: Website afstoffen, 100K woorden, 3X plek één in Google, en auto advertenties

Dit is zo herkenbaar, maar maakt het ook leuk :slight_smile:. Zie je een groei in je inkomsten en organische bezoeken?

De inkomsten gaan naar boven, maar omdat dit nu niet meer de belangrijkste focus is, stijgt het minder hard. Organische groei loopt wel heel goed 30-50 bezoekers per dag. Nu komen ze wel op veel niet door klikbare pagina’s, dus daar zou ik me op moeten focussen, om die pagina’s en bezoekers om te zetten in geld. Nu is het puur informatie.

1 like

Gisteren het contract thuis gekregen, dat wordt nu helemaal door lezen, door mij en een jurist, om te kijken of alles er instaat wat we wilde. Als dat zo is, dan gaan we het deze maand echt tekenen en heb ik al mijn rechten uit handen gegeven.
Nou ja niet alle rechten, de rest van mijn rechten had ik al uit handen gegeven toen ik ging trouwen.

1 like

Leermomentje, houd je ver van Covid, Religie en Politie, zelfs als het neutraal is.
Één post over covid (Nutrale post) koste me direct 20 volgers. Ligt blijkbaar gevoelig.

1 like

Oei, maar zo leer je wel je doelgroep kennen. Nu zijn het 20 volgers die je kwijt bent, maar je weet dat je dit nu niet weer hoeft te doen. Dus op lange termijn is dit eigenlijk een winst.

Wat heel mooi te zien is, is de opgang van de gemiddelde CTR en het aantal clicks.

Op 1 link na, heb ik dus zelf geen links gekocht en ga ik van natuurlijk effect uit, met veel content en natuurlijke verwijzingen van andere pagina’s.

Verder gaan we over een week de grote dag beleven en wordt als het goed is het contract getekend, het duurde veel langer als verwacht, maar omdat het geen gewoon contract is moesten er heel veel puntjes op de I gezet worden.

Natuurlijk klinkt het mooi het contract, maar het wil nog niks zeggen, als de andere partij het product niet goed weg kan zetten dan heb ik nog steeds niks.

3 likes