Voorstellen: Emiel

Beste leden,

Mijn naam is Emiel, 21 jaar en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een Business Studies student die naast zijn studie nu actief bezig is met meerdere affiliate websites. Ik ben begonnen met affiliate naar aanleiding van mijn stage bij een SEO-bureau en mijn passie voor SEO. Eerst had ik een ‘echte’ webwinkel in scooteronderdelen waar ik erachter kwam ik dat ik SEO en websites maken erg leuk vond.

Ik richt mij op mijn websites dus voornamelijk op SEO. Ik doe op dit moment alles zelf dus on page en off page seo.

Ik probeer op dit moment nog zoveel mogelijk te leren en daarom dat ik ook lid ben geworden van dit forum. Ik sta voor van alles open en kom graag met andere marketeers in contact.

Welkom Emiel! Weet je al in welke markt je actief gaat zijn?

Hey Klaas, bedankt! Ik ben op dit moment 8 maanden actief bezig met affiliate marketing. Ik vergelijk op dit moment webwinkels met elkaar en ik had een wasmachine vergelijkingswebsite. Ik heb mijn wasmachine affiliate website verkocht en ben nu bezig met nieuwe affiliate websites. Doordat ik al veel weet over scooters ben ik op dit moment bezig met een website maken in die branche. Verder ben ik eigenlijk contant op zoek nieuwe kansen op bijvoorbeeld Sitedeals. Om verder te komen met affiliate zoek ik mensen in de zelfde branche zodat wij elkaar kunnen helpen.

1 like

Welkom bij deze groep. Ik vind het een leuke groep en heb er al veel van geleerd. Verwacht dat jij dat ook gaat doen.
Succes met je websites.

Bedankt! Ik hoop het ook.

Welkom Emiel!

Dit forum gaat echt over de kwaliteit, met veel veteraren in de affiliate marketing. Geen bla bla, maar oplossingen. Dus ik verwacht dat je hier best wat zal opstekken.

Bedankt! Ik hoop ook veel te leren