Voorstellen Jamie

Hoi, mede marketeers.

Hierbij stel ik mij ook even voor. Ik las al een tijdje mee op het forum maar vond dat het tijd werd om een account aan te maken. Mijn naam is Jamie, 25 jaar en kom uit Leiden. Ik ben vooral bezig met E-commerce maar ga nu ook steeds meer met affiliate marketing werken.

Nu dus met de eerste website bezig. Er staan tot nu toe 32 artikelen/buying guids in de planning, volledig met keyword uitgezocht. Het plan is om ze nog allemaal in januari geschreven te hebben. Doel van deze website is uiteindelijk hoog in Google komen en doorlinken naar mijn eigen producten.

Daarnaast was ik mezelf aan het orienteren en kwam dit tegen, een box met producten waarin een review wordt geschreven

Iemand enig idee hoe ze dat maken? Met een bepaalde plugin of zou een elementor beter werken?

Dat was het voor nu! :wink:

1 like

Welkom Jamie, tof verhaal! Consistent blijven bouwen aan je website en content publiceren is de gouden key.

De desbetreffende review komt mij niet direct bekend voor, maar het inladen van producten kun je doen middels een plugin als Content Egg of Affiliate Held.

1 like

Bedankt Mark,

Dat klopt inderdaad! Constant proberen waarde toe te voegen en content publiceren moet uiteindelijk gaan leiden tot een extra inkomstenstroom. Helemaal als de buying guids geschreven worden naar producten die je zelf verkoopt. :wink:

Super! Ik ga even kijken naar die plugins. Op die manier wordt de pagina nog mooier. Bedankt!

Groetjes,

Welkom Jamie.

Als je zo’n box wil, moet je even kijken of je dit ook kunt met je huidige thema. Meestal is dat namelijk al prima mogelijk. Als je een beetje handig bent met CSS en WP Gutenberg blocks, dan moet je al een heel eind kunnen komen! Ben je dat niet, dan kun je het óf gaan leren óf op zoek naar een plugin die je hierbij ondersteunt.

1 like

Hey Jamie,

Welkom op het forum, ik hoop dat je er inspiratie vindt en je ervaringen deelt met ons.

Warm welkom Jamie, op heen mooie leerzame tijd hier.

Mijn advies, elke dag iets aan je website doen en op een gegeven moment word je wakker in een hangmatje ergens in de wereld en denk je, dat heb ik toch maar mooi gedaan met discipline, volharding en geluk.