Vraag: Affiliate thema's en hotel / reisfeeds

Hallo allemaal!

Waar ik de afgelopen week mee heb geworsteld is het vinden van een geschikt thema / systeem om affiliate feeds in te laden voor Listings van Hotelkamers.
Waar vooral het probleem in zit, is dat de data van de feed niet naadloos aansluit op de invoer velden van het thema waar je op wil importeren.

Ik gebruik WP All Import voor het importeren van de feed, en heb deze dingen geprobeerd:

• Basis listings thema (Ziston)
  • Listingsthema gericht op Real Estate (RealHomes)
  • WooCommerce

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met zulke websites, en zouden willen delen hoe zij dit aanvliegen?

Hoi Thijs,

Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar ik weet wel vanuit mijn eigen klanten dat hier enorm veel vraag naar is. Datafeeds inladen voor reizen en hotels is nog altijd geen goede oplossing voor naar mijn weten. Heel veel succes…!

1 like

Hi Jari, Thanks voor je antwoord.

Dan verklaar ik mijzelf nog niet voor gek, haha.
Wel ga ik binnenkort aan de slag met jullie mooie product.

Groet,
Thijs

1 like

Misschien kun je iets met CPT en @MisterDataFeed ?

2 likes

De naam klinkt al goed!..

Thanks voor de aanvulling Patrick!

1 like

@MisterDataFeed is hier inderdaad een hele goede voor. Gebruik het zelf ook om verschillende feeds van verschillende aanbieders (en netwerken) te combineren tot uiteindelijk 1 geschikte feed. Zie het als een soort filter, waaruit je 1 url (of feed bestand) krijgt die je kunt gebruiken om te importeren. Zeker het proberen waard!