Welke data oplossing is geschikt?

Ik heb een aantal ideeën om affiliate producten aan te bieden. De moeilijkheid zit hem er in dat ik verschillende feeds (van aanbieders) wil kunnen doorzoeken en dan bepaalde producten op mijn site wil kunnen tonen. Dus een feed van zeg 10.000 stuks doorzoeken en dan slechts 3 producten hieruit halen voor op mijn site. En dan niet van 1 aanbieder maar van meerdere aanbieders.

Wie heeft er hier ervaring mee? Heb je een tip welke tool hier bij kan helpen? Ik sta open voor alle opties, ik ben nog niet begonnen namelijk. Ik ken datafeedr.com al die lijkt het wel te kunnen, maar is erg duur qua maandelijkse kosten…

Kom er maar in @MisterDataFeed (Leander)

??? Wat bedoel je Patrick?

ik bedoel dat Leander hier wel raad mee weet.

Dat is eigenlijk precies wat we kunnen doen. En heb je echt maar 3 producten nodig dan is het nog gratis ook. Stuur me even een PM voor meer info.

Wellicht kun je je product eens toelichten hier, kan voor mij ook interessant zijn…

Dat ga ik doen, maar niet vandaag.
De vliezen van mijn vrouw zijn net gebroken en dat heeft even voorrang!

3 likes

Succes. En hou je hoofd koel.

1 like

@R_nl ik denk dat deze tool wel kan wat jij bedoeld en is een stuk minder duur dan datafeedr:

De 2 makers van de plugin zijn ook erg behulpzaam, ze zitten nog in de startup fase.

1 like