WP "Beslist" Plugin, wie kent er eentje?

Wat is in jullie opinie de beste WP plugin om een beslist achtige pagina te creeeren.

Ik heb nu van 20 verschillende feeds pracht 1 feed gemaakt die 100% aansluit bij mijn website, waarvan ik de producten graag online wil zetten. Ik laat ze elke dag automatisch updaten, zo nooit nee verkoop.
Ik zou graag willen dat mensen op die pagina op prijs en categorie kunnen zoeken en als ze dan het product aanklikken dan gaan ze naar de winkel om het product te kopen.

Je zou hiervoor zelf een CPT (custom post type) kunnen maken, maar je kunt ook werken met WooCommerce. Als je hier net mee start is WooCommerce wellicht een goede basis om te begrijpen hoe dit in z’n werking gaat. Wil je meer vrijheid en zelf zaken kunnen aanpassen is het aan te raden om een eigen CPT te maken.

Een leuk artikel omtrent CPT’s: https://www.smashingmagazine.com/2012/11/complete-guide-custom-post-types/

Klinkt goed, maar ik wil gewoon plug en play, bestaat dat niet?

De plug and play zijn er wel, maar óf je betaald hier maandelijks een bedrag voor en/óf het zijn plugins die het nét niet zijn. Daarom wellicht beter investeren in het gelijk goed doen (CPT) of eerst simpelweg WooCommerce inzetten.

1 like

Geen idee of dit is wat je zoekt maar heb je al eens gekeken naar pricetapestry?

Hebben geloof ik ook wordpress/joomla plugins/koppelingen.

Is in ieder geval wel iets waar ik zelf nog eens naar wil gaan kijken.

1 like

Ziet er wel interessant uit, zal er eens dieper induiken.

Leander, heb je nog iets kunnen vinden of heb je zelf iets ontwikkelt of laten ontwikkelen?

Zeker wat gezien en ik ben aan het kijken wat beter is, zelf maken of kopen.

1 like