Zomerjassen affiliate website, hoe krijg ik filters

Beste leden,

Ik ben bezig met een affiliate website in zomerjassen. Ik wil meerdere affiliate aanbieders hiervoor gebruiken: Awin, Tradetracker ect. Dit importeren is gemakkelijk te doen dmv bijvoorbeeld Content Egg, maar met Content Egg kan ik geen extra opties toevoegen aan de jassen. Voor mij is het belangrijk dat ik met de import ook veel eigenschappen kan toevoegen zoals: kleur, maat, merk, prints, materiaal. Met de hand is dit niet te doen omdat er wel 10.000 verschillende producten zijn. Weet iemand een plugin waarbij dit mogelijk is?

Opmerking: het eindproduct zal moeten lijken op een website zoals kleding.nl

1 like

Hoi Emiel,

Ik weet precies wat je bedoeld en waar je mee struggled. Zelf gebruik ik mijn eigen tool voor productvergelijkingen (alternatief Content Egg). Wij krijgen wekelijks de vraag of je een “affiliate shop” kan ontwikkelen met ons systeem. Dit kan helaas niet. Er kunnen wel productvergelijkingen gemaakt worden, maar niet in de vorm van een shop.

Ik weet dat de “mapping” van productdata ontzettend lastig is. Het gaat hier om “big data” en dat wordt niet door iedere webwinkel goed beheert. Inladen van al deze specifieke producteigenschappen is voor plugin ontwikkelaars een echte struggle en eerlijk gezegd bijna niet te doen. Dit merken wij zelf ook. Kortom: wij hebben veel onderzoek gedaan en naar mijn weten is er geen goede oplossing om dit te maken. De enige oplossing die ik nu kan bedenken is een custom gebouwde website in samenwerking met een programmeur. Deze zijn in veel gevallen erg duur, dus weet niet wat je budget hiervoor is, maar wordt lastig. Zo’n systeem kost enorm veel ontwikkeltijd.

Mocht je een voorbeeld willen hebben van wat ik bedoel kan je altijd even een kijkje nemen via: Beste Tondeuse van 2022 - Vergelijk & Koop je Tondeuses bij BaardTips.nl.

Succes met dit “bijna-niet-op-te-lossen-probleem” en laat zeker van je horen als je wel een plugin of script hebt gevonden die dit wel kan. Altijd interessant om te testen en zelf gebruik van te maken :wink: !

Maar goed dat je er ‘bijna’ bij hebt gezet!

Het is zeker mogelijk om dit te maken, maar ga er niet vanuit dat je dit gaat bereiken met 1 plugin.

Kijk eens goed naar de combinatie WooCommerce + WpAllImport en/of Custom Post Types.